Cea mai frumoasa surpriza

Mes cheries, dupa cum cred ca ati aflat (de pe Facebook :)), weekendul trecut, eu si Nicolai am fugit un pic de nebunia orasului. Si nu oriunde, ci in Italia, intr-un loc pe care Nicolai voia de mult timp sa il viziteze, dar mereu aveam alte prioritati. Am profitat insa de ziua lui si i-am facut o surpriza. Imi place enorm sa ii surprind pe cei dragi si ma bucur ca am reusit sa pun la cale aceasta mini-vacanta, fara ca iubitul meu sot sa banuiasca vreo clipa.

vacanta in Capri (2)

Vineri am plecat de acasa cu noaptea in cap spre aeroport. Nicolai stia ca ne asteapta o zi de lucru, cu o filmare in aeroport. Cand am ajuns insa la aeroport, la 4.30, echipa de filmare nu era acolo. Surpriza: ziua de filmare s-a transformat intr-un weekend de relaxare doar pentru noi doi. Lui Nicolai nu ii venea sa creada, efectiv nu ii venea sa creada. Iar mie nu-mi venea a crede ca am reusit sa tin secretul pana atunci.

vacanta in Capri (6)

Am ajuns la Roma la ora 7.00, de acolo am plecat cu trenul spre Napoli, iar de la Napoli am ajuns pe Coasta Amalfi. Au fost trei zile de vis, in care ne-am relaxat, ne-am plimbat si am vizitat cateva locuri foarte frumoase.

Timp de trei zile, ne-am trezit la 9.00, 9.00 si un pic, am luat micul dejun in liniste, nu am avut copii de dus la gradinita, ne-am plimbat la pas, dar si cu barca, am ras, am zambit, am mancat cea mai buna inghetata. Coasta Amalfi, Positano, Capri, Sorento – toate s-au dovedit minunate, cel putin la fel de faine ca in ghidurile turistice. In Capri am ajuns la Grotta Azzurra, un loc splendid pe care Nicolai l-a iubit inainte sa il vada in realitate, dar si la Grotta Verde, Punta Carena, Grotta Bianca. Niste peisaje care iti taiau respiratia!

vacanta in Capri (1)

In fiecare zi, pe langa obiectivele turistice, am avut grija sa bifam si cel mai important dintre obiective: sa ne bucuram unul de altul. Micile escapade (fara copii) sunt minunate pentru parinti si pentru cuplu, pe cuvant.

Ah, si am mai bifat ceva, tot zilnic: mancare excelenta. Am cautat de fiecare data sa mancam unde mergeau, de regula, localnicii. Si am descoperit niste locuri cu adevarat extraordinare. In weekendul acesta pot spune ca am mancat cea mai buna pizza din lume. Avea doar mozzarella din branza de bivolita, rosii cherry si cateva frunze de busuioc, dar a fost per-fec-ta!

Ne-am intors in tara duminica seara, iar luni am luat-o de la capat – gradinita, intalniri, proiecte, filmari etc. –, dar suntem odihniti si relaxati si cu siguranta acum rezistam mai bine nebuniei zilnice. Pana la urmatoarea escapada. 🙂

0 replies on “Cea mai frumoasa surpriza”